Már nevezhetnek a fiatalok az ARTmosphere by Alkoss Szabadon 2025-ös művészeti pályázata! A különleges nemzetközi kezdeményezés három kontinensen, öt országában zajlik egyszerre, és idén is arra biztatja a gyerekeket, hogy engedjék szabadon a fantáziájukat.
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó része a REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint. A gyerekek leggyakrabban édességet, játékot vagy könyvet kapnak, ebből adódóan az ünnepi időszakban az átlagos költés online és bolti vásárlásnál is meghaladja a 10 ezer forintot a játékkereskedőnél. A forgalmat látványosan mozgatja a szabadtéri játékok iránti szezonkezdeti érdeklődés.
Április 2-án, az autizmus világnapján a REGIO JÁTÉK három budapesti áruházában – Újbuda (Nándorfejérvári út), Váci út és M3 Városkapu – csendes nyitvatartást biztosít, hogy az autizmus spektrumzavarral élő gyermekek és felnőttek számára nyugodtabb, kiszámíthatóbb környezetet teremtsenek a vásárláshoz.
Sikeres évet zárt a REGIO JÁTÉK 2024-ben, az éves forgalma 10 százalékos növekedés mellett megközelítette a 24 milliárd forintot. Az eredmény mögött tudatos tervezés, stratégiailag jól elhelyezett akciók és egy megújult webáruház is áll. Az idei évet a játszani szerető fiatal felnőttek egyre növekvő piaci szerepe pörgetheti fel, ami az AI alapú és a kidult játékkategória feltörekvő népszerűségében mutatkozik meg.
Az ajándékvásárlás figyelmet és kreativitást igényel, de különösen fontos az odafigyelés, ha fogyatékossággal élő gyermek számára keresünk megfelelő játékot. Ebben nyújt segítséget a REGIO JÁTÉK által összeállított szempontrendszer, amely hasznos támpontokat ad szülőknek, nagyszülőknek, rokonoknak és ismerősöknek egyaránt.
A karácsony nemcsak az ajándékozásról, hanem az összefogásról is szól. A Baptista Szeretetszolgálat elkötelezett támogatójaként idén a „Jónak lenni jó!” kampányhoz csatlakoztunk, hogy segítsük a törökbálinti Tábitha Gyermekhospice Ház munkáját és egy új épület megvalósítását.