Magyar English

News



Így töltik a nyarat a magyar kisgyermekes családok

Átlagosan 2-6000 forintot költenek a magyar szülők strandjátékra az idei nyáron, legtöbben a vízipisztolyokat, a kerti medencéket és a homokozó készleteket keresik – derült ki a REGIO JÁTÉK friss kutatásából. Főként anyagi és a vírus miatti megfontolásból idén tízből csak két gyermek megy táborba. Nyaralni a kisgyermekes családok kicsivel több, mint fele megy, és többségében ők is belföldi úti célt választanak.


7.600 forintért vásárolnak átlagosan játékot gyereknapra a magyarok

A gyereknapot idén a legtöbb magyar család otthon tölti, és minden második esetben a nagyszülőkkel közösen ünnepel. A REGIO JÁTÉK friss kutatásából továbbá az is kiderül, hogy a szülők jellemzően 6.000 Ft felett vásárolnak játékokat ebben az időszakban, a legkeresettebb ajándékok között pedig a szabadtéri és kreatív játékok, könyvek, kifestők és sporteszközök találhatók meg. A pünkösdi hosszú hétvége idén nem a többnapos utazásról fog szólni.



Online vásárol játékot a nyuszi a rendhagyó húsvétkor

Játék, édesség és könyv – ezek kerülnek a nyuszi kosarába húsvétkor a REGIO JÁTÉK friss kutatása szerint. A rendhagyó körülmények miatt idén az internetes vásárlás mellett döntött a magyar szülők nagy része, a játékkereskedő átlagos online kosárértéke ezért magasabb lesz a vártnál, 10.000 forint felett alakul. Tízből kilenc család szűk körben ünnepel idén, a többiek pedig óvintézkedések betartása mellett látogatják meg szeretteiket.


Bisnode Platinum Excellence tanúsítványt kapott a REGIO JÁTÉK

A Bisnode Platinum Excellence egy Európában is elismert cégminősítő tanúsítvány, melyre 2019-ben mindössze a magyar vállalkozások 0,5%-a volt jogosult. Azok a cégek, amelyek ezen minősítésnek a birtokában vannak, kivételesen teljesítenek és működnek, illetve folyamatosan megfeleltek a Bisnode AAA minősítési rendszer legszigorúbb feltételeinek az elmúlt öt évben. Az objektív minősítés szerint a REGIO JÁTÉK a legstabilabb magyarországi cégek egyike.



Farsang: a tűzoltó és a hercegnő jelmez hódított idén

Az idei farsangon a királylányok és Elza, valamint a hagyományos tűzoltó, rendőr és kalóz jelmezek voltak a legnépszerűbbek a REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint. A szülők átlagosan 5-7000 forintért vásároltak maskarát, 1-2000 forintért pedig kiegészítőket a játékkereskedő értékesítési adatai szerint. Bár a szülőknek is aktívan ki kellett venniük a részüket a farsangi feladatokból, ám cserébe olyan fantáziadús jelmezekkel is találkozhattak, mint a gumimaci, az Eiffel-torony és a gáztűzhely.


Átlépte a 13 milliárdos forgalmat a REGIO JÁTÉK

Budapest, 2020. február 11. – A magyar játékpiac forgalma 2019-ben az előző évi 45-50 milliárdról 50-53 milliárd forintra nőtt a közel 25%-os részesedésével piacvezető, és tavaly 13,17 milliárd forint éves forgalmat realizáló REGIO Játékkereskedelmi Kft. becslése szerint. A vállalat jó évet zárt 2019-ben: az átlagos kosárérték mellett emelkedett az eladott játékok darabszáma, valamint 5 új áruházat is nyitott, így országszerte már 40 helyen várják a vásárlókat.