Zalai Hírlap: Hatmilliárd, játékra
A szezon slágertermékei a labdák, biciklik
BUDAPEST Idén nyáron a belföldi játékforgalom meghaladja a 6 milliárd forintot, egy bolti vásárlás alkalmával ötezer, míg online vásárlásnál 6900 forintot fizetnek ki átlagosan játékokra a vevők, derül ki egy friss felmérésből.
A szezon slágertermékei a strandjátékok, a medencék, a labdák, a biciklik, a trambulinok, a homokozós játékok és a hinta, rossz idő esetén pedig előkerülnek a társasjátékok, a kártyák és a lego.
A Regio Játék felmérte a nyári táborozási költéseket is: ezek szerint minden második 3 évnél idősebb gyermek megy idén táborba. A legnépszerűbbek a sport- (50 százalék), az alkotó- (32 százalék) és az erdei táborok (15 százalék), amelyeket a hittan-, a nyelvi és a zenetáborok követnek. Egy gyermek egyheti táboroztatására a szülők kétharmada 20 és 40 ezer forint közötti összeget, egyharmaduk 20 ezer forintnál kevesebbet szán. Minden harmadik családra jellemző, hogy legalább két tábort finanszíroznak, amihez hozzájön még a zsebpénz, amely egy napra a családok felénél általában ezer forintnál kevesebb, de 32 százalékuknál 1-3 ezer forint és 10 százaléknál 3-5 ezer forint között mozog, ismertette Gyaraki Dávid marketingvezető.
A kutatás szerint a nyár slágere a fidget spinner, amelyből pár hét alatt közel húszezer darabot adtak el.
Idén nyáron tíz családból hét tervez családi nyaralást, legtöbben, 75 százalékuk belföldi szálláshelyeket keres fel, külföldre csak tíz családból egy utazik.
BUDAPEST Idén nyáron a belföldi játékforgalom meghaladja a 6 milliárd forintot, egy bolti vásárlás alkalmával ötezer, míg online vásárlásnál 6900 forintot fizetnek ki átlagosan játékokra a vevők, derül ki egy friss felmérésből.
A szezon slágertermékei a strandjátékok, a medencék, a labdák, a biciklik, a trambulinok, a homokozós játékok és a hinta, rossz idő esetén pedig előkerülnek a társasjátékok, a kártyák és a lego.
A Regio Játék felmérte a nyári táborozási költéseket is: ezek szerint minden második 3 évnél idősebb gyermek megy idén táborba. A legnépszerűbbek a sport- (50 százalék), az alkotó- (32 százalék) és az erdei táborok (15 százalék), amelyeket a hittan-, a nyelvi és a zenetáborok követnek. Egy gyermek egyheti táboroztatására a szülők kétharmada 20 és 40 ezer forint közötti összeget, egyharmaduk 20 ezer forintnál kevesebbet szán. Minden harmadik családra jellemző, hogy legalább két tábort finanszíroznak, amihez hozzájön még a zsebpénz, amely egy napra a családok felénél általában ezer forintnál kevesebb, de 32 százalékuknál 1-3 ezer forint és 10 százaléknál 3-5 ezer forint között mozog, ismertette Gyaraki Dávid marketingvezető.
A kutatás szerint a nyár slágere a fidget spinner, amelyből pár hét alatt közel húszezer darabot adtak el.
Idén nyáron tíz családból hét tervez családi nyaralást, legtöbben, 75 százalékuk belföldi szálláshelyeket keres fel, külföldre csak tíz családból egy utazik.