Magyar English

Marketing és Média: Meddig pörög?

- Sajtómegjelenések, Print

Az idén tavasszal a feje tetejére állította a játékpiacot a fidget spinner, amely marketing nélkül is mindent vitt, igazi aranybányát jelentve a gyártóknak és forgalmazóknak. De vajon meddig tarthat még a pörgettyűőrület?

(...) Hasonló tapasztalatokról számolt be Gyaraki Dávid, a Régió Játék marketingvezetője. A játékáruházlánc körülbelül 50" ezer fidget spinnert értékesített az elmúlt hónapokban, volt olyan időszak, amikor az eladási listákon mennyiségben az első, értékben pedig ötödik helyen állt a pörgettyű. "A termék megjelenésekor annyira nagy volt a kereslet, hogy nem volt szükség extra marketingaktivitásra. Most lesz az első nagyobb ATL-aktivitás, az iskola- kezdés kapcsán csinálunk egy óriásplakát-kampányt" - magyarázza Gyaraki Dávid. A marketingvezető úgy véli, mindenképpen lesz még egy keresleti hullám az iskolakezdés apropóján, utána pedig abban bízik, hogy akár klasszikus darabbá is válhat, amit egy mérsékeltebb, de folyamatos, állandó kereslet kísér.

Az elképzelés akár működhet is, gondoljunk csak a hulahopp- karikára, a Rubik-kockára vagy éppen a tamagocsira.