Újabb SuperStore elismeréssel gazdagodtunk
Idén a Business Days 2017 konferencia gálaestjén adták át az értékesítési pontokat méltató SuperStore-díjakat, melynek keretében új törökbálinti áruházunkat „szakbolt – non-FMCG” kategóriában ismerte el a nemzetközi szakmai zsűri.
A Trade Magazin és a Trade Marketing Klub közös versenye azokat az értékesítési pontokat értékeli, melyek külső és belső megjelenése harmonizál a fő tevékenységi körrel és a célcsoport igényeivel, illetve a kiszolgálás, a kommunikáció és az áru bemutatása is ennek megfelelő minőséget és színvonalat közvetít kategóriájában. Ezen értékelési pontok mentén 2017-ben nyitott új törökbálinti áruházunk „szakbolt – non-FMCG” kategóriában emelkedett ki a pályázók közül.
Törökbálinti áruházunk a 33. REGIO JÁTÉK áruház, mely idén májusban nyitotta meg kapuit vásárlói előtt. Szerettük volna örömünket megosztani a családokkal is, így nagy, közös játékkal köszöntöttük új áruházunk bemutatkozását. Egész napos családi programokkal üdvözöltük a REGIO család legújabb tagját: többek között koncertekkel, bűvész- és játékbemutatóval, interaktív játékokkal vártunk kicsiket és nagyokat egyaránt.
Törökbálinti áruházunk „szakbolt – non-FMCG” kategóriában győzedelmeskedett, de nem ez volt az első elismerésünk az értékesítési pontokat megmérettető SuperStore versenyen. „Örömünkre szolgált, hogy tavalyi elismerésünket követően, ahol az M3 bevezető szakaszánál lévő áruházunkat méltatták, most a nemrég nyílt törökbálinti áruházunk is megfelelt a szakmai zsűri elvárásainak. Igyekszünk a vásárlás élményét is játékossá varázsolni, segíteni minden gyermek számára megtalálni a legmegfelelőbb terméket, erre készítjük fel a kiszolgáló személyzetet és boltunk elrendezését is. Az újabb szakmai elismerés visszaigazolja, hogy jó úton járunk, és továbbra is azon dolgozunk, hogy az elismeréshez méltón igazgassuk áruházainkat” – tette hozzá Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketing vezetője.
A Trade Magazin és a Trade Marketing Klub közös versenye azokat az értékesítési pontokat értékeli, melyek külső és belső megjelenése harmonizál a fő tevékenységi körrel és a célcsoport igényeivel, illetve a kiszolgálás, a kommunikáció és az áru bemutatása is ennek megfelelő minőséget és színvonalat közvetít kategóriájában. Ezen értékelési pontok mentén 2017-ben nyitott új törökbálinti áruházunk „szakbolt – non-FMCG” kategóriában emelkedett ki a pályázók közül.
Törökbálinti áruházunk a 33. REGIO JÁTÉK áruház, mely idén májusban nyitotta meg kapuit vásárlói előtt. Szerettük volna örömünket megosztani a családokkal is, így nagy, közös játékkal köszöntöttük új áruházunk bemutatkozását. Egész napos családi programokkal üdvözöltük a REGIO család legújabb tagját: többek között koncertekkel, bűvész- és játékbemutatóval, interaktív játékokkal vártunk kicsiket és nagyokat egyaránt.
Törökbálinti áruházunk „szakbolt – non-FMCG” kategóriában győzedelmeskedett, de nem ez volt az első elismerésünk az értékesítési pontokat megmérettető SuperStore versenyen. „Örömünkre szolgált, hogy tavalyi elismerésünket követően, ahol az M3 bevezető szakaszánál lévő áruházunkat méltatták, most a nemrég nyílt törökbálinti áruházunk is megfelelt a szakmai zsűri elvárásainak. Igyekszünk a vásárlás élményét is játékossá varázsolni, segíteni minden gyermek számára megtalálni a legmegfelelőbb terméket, erre készítjük fel a kiszolgáló személyzetet és boltunk elrendezését is. Az újabb szakmai elismerés visszaigazolja, hogy jó úton járunk, és továbbra is azon dolgozunk, hogy az elismeréshez méltón igazgassuk áruházainkat” – tette hozzá Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketing vezetője.