Terjeszkedik a REGIO
Év végére 33-ra nő az ország legnagyobb játékkereskedésének, a REGIO JÁTÉK áruházainak száma. A piacvezető magyar vállalkozás a nehéz üzleti környezet ellenére évről-évre példaértékű sikereket ér el.
Magyarország legnagyobb játékáruház-lánca, a REGIO JÁTÉK 2014-ben összesen 12 új áruházzal bővül, melyből fél tucatot már sikeresen meg is nyitott. A családi vállalkozásként indult játékkereskedés a nemrég megszűnt Gulliver számos üzlethelyiségének átvételével év végére 33 áruházzal rendelkezik majd.
A REGIO JÁTÉK tavaly 5 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, a terjeszkedés után az idei évben pedig 25-30%-os növekedésre számít. Az új üzletek várhatóan 70-100 munkahelyet teremtenek az ország különböző térségeiben.
A REGIO JÁTÉK sikerei példaértékűek: a magyar vállalat egy olyan játékpiacon bizonyít évről-évre, melyet a külföldi tulajdonban lévő multinacionális láncok és a kiegyensúlyozatlan versenyhelyzetet teremtő kínai kereskedők előretörése jellemez.
„A hagyományos játékpiacról egyre több vásárló vándorol át a nemzetközi láncok játékosztályaira, ám itt szűkebb választékkal és az életkori sajátosságokat figyelembe vevő szakmai tanácsadás hiányával találkoznak” – nyilatkozta Gyaraki József ügyvezető. „A folyamatos és fenntartható fizikai és online növekedés mellett a REGIO JÁTÉK kiemelt figyelmet szentel a hagyományos piaci értékek, úgymint a vásárlókkal folytatott közvetlen kommunikáció és a szaktudás megőrzésére is”– tette hozzá a szakember.
A REGIO JÁTÉK Webáruház jelenleg egy nagyobb üzlet forgalmát bonyolítja le, a következő években a cég folyamatos bővülésre számít az e-kereskedelem területén is. Jövőbeli terveik között van emellett a hagyományos áruházak megújítása, a nyugat-európai trendeknek megfelelő újszerű boltberendezéssel és szakmailag csoportosított kínálattal.
Magyarország legnagyobb játékáruház-lánca, a REGIO JÁTÉK 2014-ben összesen 12 új áruházzal bővül, melyből fél tucatot már sikeresen meg is nyitott. A családi vállalkozásként indult játékkereskedés a nemrég megszűnt Gulliver számos üzlethelyiségének átvételével év végére 33 áruházzal rendelkezik majd.
Családi vállalkozás a magyar játékpiac élén
A REGIO JÁTÉK tavaly 5 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, a terjeszkedés után az idei évben pedig 25-30%-os növekedésre számít. Az új üzletek várhatóan 70-100 munkahelyet teremtenek az ország különböző térségeiben.
A REGIO JÁTÉK sikerei példaértékűek: a magyar vállalat egy olyan játékpiacon bizonyít évről-évre, melyet a külföldi tulajdonban lévő multinacionális láncok és a kiegyensúlyozatlan versenyhelyzetet teremtő kínai kereskedők előretörése jellemez.
„A hagyományos játékpiacról egyre több vásárló vándorol át a nemzetközi láncok játékosztályaira, ám itt szűkebb választékkal és az életkori sajátosságokat figyelembe vevő szakmai tanácsadás hiányával találkoznak” – nyilatkozta Gyaraki József ügyvezető. „A folyamatos és fenntartható fizikai és online növekedés mellett a REGIO JÁTÉK kiemelt figyelmet szentel a hagyományos piaci értékek, úgymint a vásárlókkal folytatott közvetlen kommunikáció és a szaktudás megőrzésére is”– tette hozzá a szakember.
A REGIO JÁTÉK Webáruház jelenleg egy nagyobb üzlet forgalmát bonyolítja le, a következő években a cég folyamatos bővülésre számít az e-kereskedelem területén is. Jövőbeli terveik között van emellett a hagyományos áruházak megújítása, a nyugat-európai trendeknek megfelelő újszerű boltberendezéssel és szakmailag csoportosított kínálattal.