Magyar English

SuperStore díjat nyert játéküzletünk

- Hírek

A Trade Magazin és a Trade Marketing Klub idén is meghirdette a SuperStore versenyt, melynek célja, hogy különböző kategóriában kiválassza a kifogástalan megjelenést és kiszolgálást harmonikusan ötvöző hazai üzleteket. A REGIO JÁTÉK idén a „Non-FMCG Szakbolt” kategóriában bizonyult a legjobbnak, s ezzel elnyerte a SuperStore címet.



A SuperStore versenyen olyan üzletek indulhatnak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is. Az idei pályázatokat Dr. Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkára, Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára, Vágyi Erik, a TNS-Hoffmann kutatási igazgatója, Csiby Ágnes, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, valamint a versenyt kiíró Trade Marketing Klub alapító tagja, Havasiné Kátai Ildikó és Hermann Zsuzsanna, a Trade Magazin ügyvezető-főszerkesztője bírálta el a fenti szempontok alapján.

A szakmai zsűri véleménye alapján a REGIO JÁTÉK Nándorfejérvári úton található üzlete „Non-FMCG Szakbolt” kategóriában egyedüliként érdemelte ki a SuperStore címet, s vehette át a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló aranytömböket, illetve oklevelet.  „A SuperStore díj fontos szakmai visszacsatolása annak, ahogyan mi a vásárlóinkról gondolkodunk már több mint 25 éve. Megalapításunk óta törekszünk arra, hogy ne csak egy boltként gondoljanak ránk, ahol játékot lehet vásárolni, hanem egy olyan helyként, ahová mindig jó bejönni, mert barátságos környezetben, kedves és termékeinket jól ismerő munkatársaink segítik a hozzánk betérőket. Így lesz nálunk élmény és egyben játék a vásárlás” – mondta el Gyaraki József, a REGIO JÁTÉK alapító ügyvezetője.