10 családból 9 ünnepli a gyereknapot
Budapest, 2017. május 25. – Tíz magyar családból kilenc ünnepli a gyereknapot, melynek apropóján minden második szülő átlagosan 3800 Ft értékben vásárol játékot – derül ki a REGIO JÁTÉK friss felméréséből. A kicsik idén leginkább szabadtéri-, kreatív-, valamint sporteszközöknek örülhetnek. A pünkösdi hosszú hétvégén a kisgyermekes családok egyharmada utazik el, a legnépszerűbb úti célok a Balaton, az Északi-középhegység és Budapest.
Tízből kilenc család ünnepli idén a gyereknapot, melyre minden második szülő átlagosan 3800 forintért vásárol játékot, 6000 forintnál többet csak minden negyedik családban költenek erre a célra. „A nyár közeledtével leginkább szabadtéri- (29%) vagy kreatív játékokat (27%) és sporteszközöket (21%) kapnak ajándékba a kicsik, ezeket a LEGO, a kifestő és a társasjátékok követik” – ismertette a REGIO JÁTÉK friss kutatásának eredményét Gyaraki Dávid, a cég marketingvezetője. A megkérdezettek mindössze 5 százaléka ad pénzt is gyereknapra, ők nagyrészt 1-2000 Ft-tal járulnak hozzá a persely tartalmához.
Az ünneplő családok jellemzően útra kelnek a hétvégén: kétharmaduk a helyi gyereknapi rendezvényeket látogatja meg, egyharmaduk pedig kirándulni indul, emellett a közös játék is nagy szerepet kap. „A kutatásunkból kiderült, hogy a szülők szeretik fizikailag és szellemileg is megmozgatni gyermeküket, és erre igényük is van a kicsiknek. Legjobban az ugrálóvárat, a trambulinozást és a kreatív foglalkozásokat várják gyereknapon, az ovisoknál nagy sláger még az arcfestés, míg a felsősök körében a tréfás vetélkedő is” – mondta el Gyaraki Dávid.
Pünkösdi hosszú hétvége
„A gyereknap utáni pünkösdi hétvége újabb remek alkalmat ad arra, hogy kicsivel több minőségi időt töltsön együtt a család. Idén a kisgyermekesek egyharmada tölti a hosszú hétvégét házon kívül, legtöbben kirándulni mennek (50%), vagy a rokonokat látogatják majd meg (45%)” – árulta el a REGIO JÁTÉK marketingvezetője. A legnagyobb rohamra a Balatonnál kell számítani, de sokan indulnak az Északi-középhegység és Budapest irányába is az első júniusi hétvégén.
TOP5 gyereknapi ajándék:
TOP5 belföldi úti cél pünkösdkor a kisgyermekes családok körében:
A kutatás háttere:
A sajtóközleményben szereplő adatok a piacvezető REGIO JÁTÉK által frissen, 2017. május 17-21. között elvégzett online kutatásán alapulnak, melyben 1446, 14 év alatti gyermekkel rendelkező szülőt kérdeztek meg a gyereknaphoz kapcsolódó szokásaikról és pünkösdi terveiről.
Kapcsolódó webcímek:
Webáruház: http://www.regiojatek.hu
Vállalati weboldal: http://regiotoy.hu
Nyilatkozó fotója:
Gyaraki Dávid fotója webes felbontásban: http://sakkom.hu/sites/default/files/sajto/gyaraki-david-regio-jatek_web.jpg
Gyaraki Dávid fotója nyomdai felbontásban: http://sakkom.hu/sites/default/files/sajto/gyaraki-david-regio-jatek_print.jpg
További információ:
Szlávecz Boglárka
senior kommunikációs tanácsadó
SAKKOM Interaktív
online marketing + pr ügynökség
Telefon: (+36) 1 237-0212
Webcím: www.sakkom.hu
Facebook: facebook.com/sakkom.interaktiv
Tízből kilenc család ünnepli idén a gyereknapot, melyre minden második szülő átlagosan 3800 forintért vásárol játékot, 6000 forintnál többet csak minden negyedik családban költenek erre a célra. „A nyár közeledtével leginkább szabadtéri- (29%) vagy kreatív játékokat (27%) és sporteszközöket (21%) kapnak ajándékba a kicsik, ezeket a LEGO, a kifestő és a társasjátékok követik” – ismertette a REGIO JÁTÉK friss kutatásának eredményét Gyaraki Dávid, a cég marketingvezetője. A megkérdezettek mindössze 5 százaléka ad pénzt is gyereknapra, ők nagyrészt 1-2000 Ft-tal járulnak hozzá a persely tartalmához.
Az ünneplő családok jellemzően útra kelnek a hétvégén: kétharmaduk a helyi gyereknapi rendezvényeket látogatja meg, egyharmaduk pedig kirándulni indul, emellett a közös játék is nagy szerepet kap. „A kutatásunkból kiderült, hogy a szülők szeretik fizikailag és szellemileg is megmozgatni gyermeküket, és erre igényük is van a kicsiknek. Legjobban az ugrálóvárat, a trambulinozást és a kreatív foglalkozásokat várják gyereknapon, az ovisoknál nagy sláger még az arcfestés, míg a felsősök körében a tréfás vetélkedő is” – mondta el Gyaraki Dávid.
Pünkösdi hosszú hétvége
„A gyereknap utáni pünkösdi hétvége újabb remek alkalmat ad arra, hogy kicsivel több minőségi időt töltsön együtt a család. Idén a kisgyermekesek egyharmada tölti a hosszú hétvégét házon kívül, legtöbben kirándulni mennek (50%), vagy a rokonokat látogatják majd meg (45%)” – árulta el a REGIO JÁTÉK marketingvezetője. A legnagyobb rohamra a Balatonnál kell számítani, de sokan indulnak az Északi-középhegység és Budapest irányába is az első júniusi hétvégén.
TOP5 gyereknapi ajándék:
- Szabadtéri játék
- Kreatív játék
- Sporteszköz
- LEGO
- Könyv, kifestő
TOP5 belföldi úti cél pünkösdkor a kisgyermekes családok körében:
- Balaton
- Északi-középhegység
- Budapest
- Bakony
- Velencei-tó
A kutatás háttere:
A sajtóközleményben szereplő adatok a piacvezető REGIO JÁTÉK által frissen, 2017. május 17-21. között elvégzett online kutatásán alapulnak, melyben 1446, 14 év alatti gyermekkel rendelkező szülőt kérdeztek meg a gyereknaphoz kapcsolódó szokásaikról és pünkösdi terveiről.
Kapcsolódó webcímek:
Webáruház: http://www.regiojatek.hu
Vállalati weboldal: http://regiotoy.hu
Nyilatkozó fotója:
Gyaraki Dávid fotója webes felbontásban: http://sakkom.hu/sites/default/files/sajto/gyaraki-david-regio-jatek_web.jpg
Gyaraki Dávid fotója nyomdai felbontásban: http://sakkom.hu/sites/default/files/sajto/gyaraki-david-regio-jatek_print.jpg
További információ:
Szlávecz Boglárka
senior kommunikációs tanácsadó
SAKKOM Interaktív
online marketing + pr ügynökség
Telefon: (+36) 1 237-0212
Webcím: www.sakkom.hu
Facebook: facebook.com/sakkom.interaktiv