Marketinggyémánttal díjazták a TikTok-csatornánkat a Marketing Diamond Awardson
A Magyar Marketing Szövetség immár kilencedik alkalommal hirdette meg a Marketing Diamond Awards díjat, melynek célja, hogy a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez.
Nagy öröm számunkra, hogy a 2023 márciusában indított TikTok-csatornánkat 2 marketinggyémánttal is díjazta a Marketing Diamond Awards zsűrije. A csatornánk néhány hónap alatt rekordokat döntött, az év végére elérte a 165 ezer követőt és a több, mint 50 milliós nézettséget. A The Deep Creative Collective csapatával közösen egy olyan egyedi koncepciót alkalmazunk a TikTokon, amely képes folyamatosan, a trendeket mellőzve megújulni. A főszereplőket tudatosan építettük és ruháztuk fel őket tulajdonságokkal, miközben ügyeltünk a karakterfejlődésekre. Az egymásra épülő epizódok és a visszatérő elemek mellett a közönséget is bevonjuk bevonjuk egy-egy történetszál alakulásába - mindezek adják a csatornánk erősségét, az aktív közösséget.
A pályázatok értékelésekor a szakmai zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát is figyelembe veszi. Megtiszteltetés, hogy az ügynökségi szakemberek és a megbízói oldal vezetői a TikTok-csatornánk elindítását az Imázs, márkaépítés és a Közösségi médiamegoldások kategóriákban is gyémánt elismerésben részesítette. TikTok-aktivitásunk sikere abban is rejlik, hogy egyszerre célozza meg a felnőtteket és a gyerekeket, ügyelve a gyermekbarát média és gyermekvédelmi irányelvek érvényesülésére. Hisszük, hogy a csatornánk segítségével sikerült elérnünk, hogy közösségünk még közelebb kerüljön a játékok határtalan világához.