A biológia a gyerekek kedvence - Eljött a környezettudatos gyermekek kora?
A legtöbb magyar szülőnek fontos, hogy a megvásárolt játék hozzájáruljon a gyermek szellemi fejlődéséhez, ezért kétharmaduk vásárolt is már olyat, ami a természettudományokhoz kapcsolódik. A REGIO JÁTÉK által, a Kutatók Éjszakája alkalmából készített friss felmérésből az is kiderül, hogy a 14 éven aluliak a biológia és a földrajz iránt érdeklődnek leginkább, idén egyébként eddig már több mint 21 ezer darab tudományos játék talált gazdára.
A megkérdezettek kétharmada vásárolt már tudományos játékot gyermekének, akik szinte egyöntetűen lelkesen fogadták az új szerzeményt – derült ki a REGIO JÁTÉK friss kutatásából. A magyar szülők 72 százaléka szerint a legfontosabb, hogy a kiválasztott játék hozzájáruljon a legkisebbek szellemi fejlődéséhez, általa újat tanuljanak, segítse felfedezni a körülöttünk lévő világot; csak ezek után jön, hogy az iskolai tanulmányokat is kiegészítse, árnyalja. „Minden harmadik 3-6 éves, valamint minden második 7-10 éves kapott már valamilyen matematikához, természettudományhoz kötődő játékot, amit főleg annak tükrében jó látni, hogy a gyermekek valójában mennyire szeretik például a biológiát (72%) vagy a földrajzot (63%)” – mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője.
A válaszadók 80 százaléka szeretné gyermekét a jövőben a tudományok irányába terelni, ehhez a szülők háromnegyede otthoni kísérletezéssel is megpróbálja hozzásegíteni a kicsiket. „Pár egyszerű hozzávalóból akár vulkánkitörést is lehet szimulálni a konyhában, de fontosnak tartjuk a környezettudatosságra is felhívni a figyelmet. Az elmúlt tíz évben egyre népszerűbbé váltak a gyermeket a bio, öko és zöld gondolkodásra rávezető játékok a szülök körében, például olyanok, melyekkel üres üdítős dobozokból takarító robotot vagy időjárás-állomást építhetnek a picik” – árulta el Gyaraki Dávid.
A játékáruház adatai szerint 2016-ban eddig több mint 21 ezer darab tudományos játékot vásároltak a magyarok összesen közel 60 millió forint értékben, mely csaknem 20 százalékkal haladja meg a tavalyi év hasonló időszakának (január-szeptember) eredményét. „Az egyik anyuka szerint a gyermek minden kíváncsiságát ki kell elégíteni, ezek a játékok pedig jól szemléltetik a lényeget. A Kutatók Éjszakája programhoz éppen ezért olyan játékokkal csatlakoztunk, melyek a vulkánoktól a kristályokig, a dínóktól az emberi testig számos tudományos területet ölelnek át” – mondta el a REGIO JÁTÉK marketingvezetője.
Top10 4M tudományos játék (2016.01.01.-09.23.):
A kutatás háttere:
A sajtóközleményben szereplő adatok a piacvezető REGIO JÁTÉK saját értékesítési adatain, valamint egy frissen elvégzett online kutatáson alapulnak, melyben 1183, 14 év alatti gyermekkel rendelkező szülőt kérdeztek meg a tudományos neveléshez kapcsolódó szokásokról.
Kapcsolódó webcímek:
Webáruház: http://www.regiojatek.hu
Vállalati weboldal: http://regiotoy.hu
Kapcsolódó képanyag:
A top10 játék fotói: https://drive.google.com/open?id=0BxiBOBKmsel4X3haaXZNRW1oYm8
Gyaraki Dávid fotója webes felbontásban:
http://sakkom.hu/sites/default/files/sajto/gyaraki-david-regio-jatek_web.jpg
Gyaraki Dávid fotója nyomdai felbontásban:
http://sakkom.hu/sites/default/files/sajto/gyaraki-david-regio-jatek_print.jpg
További információ:
Szlávecz Boglárka
senior kommunikációs tanácsadó
SAKKOM Interaktív
online marketing + pr ügynökség
Telefon: (+36) 1 237-0212
Webcím: www.sakkom.hu
Facebook: facebook.com/sakkom.interaktiv
A REGIO JÁTÉK-ról:
A REGIO Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben, családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A piacvezető játékforgalmazó ma már országszerte több mint 32 játékbolttal rendelkezik, webshopjából a főszezonban közel 10 000 különböző játék rendelhető. A több mint 400 főt foglalkoztató vállalat számos nemzetközi játékmárka – így például a Disney vagy a Ravensburger – kizárólagos magyarországi partnere. A dinamikus fejlesztések eredményeként a REGIO JÁTÉK 2015-ben 9 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, pénzügyi stabilitásának elismeréseként pedig megkapta a Bisnode AAA tanúsítványt.
A megkérdezettek kétharmada vásárolt már tudományos játékot gyermekének, akik szinte egyöntetűen lelkesen fogadták az új szerzeményt – derült ki a REGIO JÁTÉK friss kutatásából. A magyar szülők 72 százaléka szerint a legfontosabb, hogy a kiválasztott játék hozzájáruljon a legkisebbek szellemi fejlődéséhez, általa újat tanuljanak, segítse felfedezni a körülöttünk lévő világot; csak ezek után jön, hogy az iskolai tanulmányokat is kiegészítse, árnyalja. „Minden harmadik 3-6 éves, valamint minden második 7-10 éves kapott már valamilyen matematikához, természettudományhoz kötődő játékot, amit főleg annak tükrében jó látni, hogy a gyermekek valójában mennyire szeretik például a biológiát (72%) vagy a földrajzot (63%)” – mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője.
A válaszadók 80 százaléka szeretné gyermekét a jövőben a tudományok irányába terelni, ehhez a szülők háromnegyede otthoni kísérletezéssel is megpróbálja hozzásegíteni a kicsiket. „Pár egyszerű hozzávalóból akár vulkánkitörést is lehet szimulálni a konyhában, de fontosnak tartjuk a környezettudatosságra is felhívni a figyelmet. Az elmúlt tíz évben egyre népszerűbbé váltak a gyermeket a bio, öko és zöld gondolkodásra rávezető játékok a szülök körében, például olyanok, melyekkel üres üdítős dobozokból takarító robotot vagy időjárás-állomást építhetnek a picik” – árulta el Gyaraki Dávid.
A játékáruház adatai szerint 2016-ban eddig több mint 21 ezer darab tudományos játékot vásároltak a magyarok összesen közel 60 millió forint értékben, mely csaknem 20 százalékkal haladja meg a tavalyi év hasonló időszakának (január-szeptember) eredményét. „Az egyik anyuka szerint a gyermek minden kíváncsiságát ki kell elégíteni, ezek a játékok pedig jól szemléltetik a lényeget. A Kutatók Éjszakája programhoz éppen ezért olyan játékokkal csatlakoztunk, melyek a vulkánoktól a kristályokig, a dínóktól az emberi testig számos tudományos területet ölelnek át” – mondta el a REGIO JÁTÉK marketingvezetője.
Top10 4M tudományos játék (2016.01.01.-09.23.):
- Kristálynövesztő készlet
- Csillagtérkép kivetítő szett
- Foszforeszkáló Naprendszer bolygói
- Kristálybányász játék
- Foszforeszkáló dinoszauruszok
- Konyhai tudomány
- Naprendszer planetárium készlet
- Detektív szett, ujjlenyomat vizsgáló
- Bűvészdoboz (12 trükk)
- Dinamó zseblámpa készlet
A kutatás háttere:
A sajtóközleményben szereplő adatok a piacvezető REGIO JÁTÉK saját értékesítési adatain, valamint egy frissen elvégzett online kutatáson alapulnak, melyben 1183, 14 év alatti gyermekkel rendelkező szülőt kérdeztek meg a tudományos neveléshez kapcsolódó szokásokról.
Kapcsolódó webcímek:
Webáruház: http://www.regiojatek.hu
Vállalati weboldal: http://regiotoy.hu
Kapcsolódó képanyag:
A top10 játék fotói: https://drive.google.com/open?id=0BxiBOBKmsel4X3haaXZNRW1oYm8
Gyaraki Dávid fotója webes felbontásban:
http://sakkom.hu/sites/default/files/sajto/gyaraki-david-regio-jatek_web.jpg
Gyaraki Dávid fotója nyomdai felbontásban:
http://sakkom.hu/sites/default/files/sajto/gyaraki-david-regio-jatek_print.jpg
További információ:
Szlávecz Boglárka
senior kommunikációs tanácsadó
SAKKOM Interaktív
online marketing + pr ügynökség
Telefon: (+36) 1 237-0212
Webcím: www.sakkom.hu
Facebook: facebook.com/sakkom.interaktiv
A REGIO JÁTÉK-ról:
A REGIO Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben, családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A piacvezető játékforgalmazó ma már országszerte több mint 32 játékbolttal rendelkezik, webshopjából a főszezonban közel 10 000 különböző játék rendelhető. A több mint 400 főt foglalkoztató vállalat számos nemzetközi játékmárka – így például a Disney vagy a Ravensburger – kizárólagos magyarországi partnere. A dinamikus fejlesztések eredményeként a REGIO JÁTÉK 2015-ben 9 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, pénzügyi stabilitásának elismeréseként pedig megkapta a Bisnode AAA tanúsítványt.