We believe that playing and games have an important role in learning, socializing and developing one’s personality – they have a powerful impact on our lives. We maintain a personal relationship with our customers, international and domestic partners, and we strive to exceed their needs by continuously improving our supplies. We closely cooperate with manufacturers to make sure that classical toys – such as the slide projector, the „Gazdálkodj okosan!” (Budget smartly) board game or the recently revived scooter – do not vanish from the market, but continue to connect generations by bringing children and adults together.
REGIO JÁTÉK is still a family business.The founders, József Gyaraki and his wife are overseeing daily operations, now accompanied by their two adult sons. Our goal is to keep REGIO JÁTÉK a well-known and respected brand that maintains its appeal for every generation by constant development and monitoring of market trends.
József Gyaraki
Managing director
CEO
Sikeres évet zárt a REGIO JÁTÉK 2024-ben, az éves forgalma 10 százalékos növekedés mellett megközelítette a 24 milliárd forintot. Az eredmény mögött tudatos tervezés, stratégiailag jól elhelyezett akciók és egy megújult webáruház is áll. Az idei évet a játszani szerető fiatal felnőttek egyre növekvő piaci szerepe pörgetheti fel, ami az AI alapú és a kidult játékkategória feltörekvő népszerűségében mutatkozik meg.
Az ajándékvásárlás figyelmet és kreativitást igényel, de különösen fontos az odafigyelés, ha fogyatékossággal élő gyermek számára keresünk megfelelő játékot. Ebben nyújt segítséget a REGIO JÁTÉK által összeállított szempontrendszer, amely hasznos támpontokat ad szülőknek, nagyszülőknek, rokonoknak és ismerősöknek egyaránt.
A karácsony nemcsak az ajándékozásról, hanem az összefogásról is szól. A Baptista Szeretetszolgálat elkötelezett támogatójaként idén a „Jónak lenni jó!” kampányhoz csatlakoztunk, hogy segítsük a törökbálinti Tábitha Gyermekhospice Ház munkáját és egy új épület megvalósítását.