Magyar English

Greetings

We believe that playing and games have an important role in learning, socializing and developing one’s personality – they have a powerful impact on our lives. We maintain a personal relationship with our customers, international and domestic partners, and we strive to exceed their needs by continuously improving our supplies. We closely cooperate with manufacturers to make sure that classical toys – such as the slide projector, the „Gazdálkodj okosan!” (Budget smartly) board game or the recently revived scooter – do not vanish from the market, but continue to connect generations by bringing children and adults together.

REGIO JÁTÉK is still a family business.The founders, József Gyaraki and his wife are overseeing daily operations, now accompanied by their two adult sons. Our goal is to keep REGIO JÁTÉK a well-known and respected brand that maintains its appeal for every generation by constant development and monitoring of market trends.

Gyaraki József ügyvezető igazgató

József Gyaraki
Managing director
CEO


Híreink


Milleniumi Díjat kapott a REGIO Játék

Rangos elismerésben részesült a REGIO Játékkereskedelmi Kft., a szellemitulajdon-védelem területén kiemelkedően teljesítőknek járó kitüntetést, a Milleniumi Díjat a közelmúltban vehette át a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalától.


Iskolakezdés: több tízezer forintba kerül az új tanév

Indul az iskolakezdési szezon: a magyar szülők az új tanévhez szükséges alapvető tanszereket 10-15 ezer forintért, iskolatáskát további 15 ezer forintért vásárolnak a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. Az igazi roham augusztusban kezdődik, a vállalat online 10%, míg bolti vásárlás esetén 5% kosárérték-növekedésre számít a tavalyi évhez képest. A játékkereskedő felmérése szerint a szülők továbbra is a hagyományos oktatást preferálják.


2 milliárd forint is elmehet játékokra a nyáron

Átlagosan 2-6 ezer forint között vásárolnak strandjátékot az idei nyáron a magyar szülők, a vízipisztolyokat, úszógumikat és homokozókészleteket keresik a legtöbben – derült ki a REGIO JÁTÉK friss kutatásából. Az áruházi vásárlás kosárértéke 10%-ot növekedett tavalyhoz képest, a teljes nyári forgalom pedig elérheti a 2 milliárd forintot. Nyaralást a kisgyermekes családok kicsivel több mint fele tervez, többségében belföldi úticéllal, táborba pedig a 3-14 évesek 40%-a megy idén.