We believe that playing and games have an important role in learning, socializing and developing one’s personality – they have a powerful impact on our lives. We maintain a personal relationship with our customers, international and domestic partners, and we strive to exceed their needs by continuously improving our supplies. We closely cooperate with manufacturers to make sure that classical toys – such as the slide projector, the „Gazdálkodj okosan!” (Budget smartly) board game or the recently revived scooter – do not vanish from the market, but continue to connect generations by bringing children and adults together.
REGIO JÁTÉK is still a family business.The founders, József Gyaraki and his wife are overseeing daily operations, now accompanied by their two adult sons. Our goal is to keep REGIO JÁTÉK a well-known and respected brand that maintains its appeal for every generation by constant development and monitoring of market trends.
József Gyaraki
Managing director
CEO
Már nevezhetnek a fiatalok az ARTmosphere by Alkoss Szabadon 2025-ös művészeti pályázata! A különleges nemzetközi kezdeményezés három kontinensen, öt országában zajlik egyszerre, és idén is arra biztatja a gyerekeket, hogy engedjék szabadon a fantáziájukat.
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó része a REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint. A gyerekek leggyakrabban édességet, játékot vagy könyvet kapnak, ebből adódóan az ünnepi időszakban az átlagos költés online és bolti vásárlásnál is meghaladja a 10 ezer forintot a játékkereskedőnél. A forgalmat látványosan mozgatja a szabadtéri játékok iránti szezonkezdeti érdeklődés.
Április 2-án, az autizmus világnapján a REGIO JÁTÉK három budapesti áruházában – Újbuda (Nándorfejérvári út), Váci út és M3 Városkapu – csendes nyitvatartást biztosít, hogy az autizmus spektrumzavarral élő gyermekek és felnőttek számára nyugodtabb, kiszámíthatóbb környezetet teremtsenek a vásárláshoz.