Magyar English

Greetings

We believe that playing and games have an important role in learning, socializing and developing one’s personality – they have a powerful impact on our lives. We maintain a personal relationship with our customers, international and domestic partners, and we strive to exceed their needs by continuously improving our supplies. We closely cooperate with manufacturers to make sure that classical toys – such as the slide projector, the „Gazdálkodj okosan!” (Budget smartly) board game or the recently revived scooter – do not vanish from the market, but continue to connect generations by bringing children and adults together.

REGIO JÁTÉK is still a family business.The founders, József Gyaraki and his wife are overseeing daily operations, now accompanied by their two adult sons. Our goal is to keep REGIO JÁTÉK a well-known and respected brand that maintains its appeal for every generation by constant development and monitoring of market trends.

Gyaraki József ügyvezető igazgató

József Gyaraki
Managing director
CEO


Híreink


Idén karácsonykor is pörög a játékpiac

November közepén indul a játékpiac legerősebb időszaka: a REGIO JÁTÉK adatai szerint idén az éves forgalom fele fog a karácsony előtti másfél hónapban realizálódni, a vállalat 15%-os kosárérték-növekedést vár a tavaly év végi hajrához képest. A gazdasági helyzet ellenére a családok nem terveznek sokkal kevesebbet ajándékokra költeni, a legtöbb gyermek társast, LEGO-t és kreatív készletet, fejlesztő játékot talál a karácsonyfa alatt.


Duplájára nőhet az iskolakezdés költsége

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik, ilyenkor a vállalat online 7%, míg hagyományos vásárlás esetén 10% kosárérték-növekedéssel számol az előző évhez képest, a nagy bevásárlásra a magyar családok jelentős része tudatosan készül anyagilag.


Idén akár 75%-kal költünk többet nyári játékokra

A nyári szezonban jellemzően 2-6 ezer forintot költenek a magyar családok strandjátékokra, a legtöbben vízipisztolyt, úszógumit és strandlabdát vásárolnak a REGIO JÁTÉK friss kutatása alapján. Az átlagos áruházi kosár 7.750 Ft, míg online 11.000 Ft értékű ebben az időszakban, amikor az éves forgalom 20%-a realizálódik. Egyre többen ruháznak be egy otthoni medencére, ugyanakkor 10-ből 8 kisgyerekes család nyaralást is tervez, jellemzően inkább belföldi úticéllal. Minden második gyerek táborba is megy, a sport-, a 4-5 napos napközis és az alkotótáborok a legnépszerűbbek.