Családi vállalkozás a magyar játékpiac élén
Családi vállalkozás a magyar játékpiac élén
Év végére 33-ra nő az ország legnagyobb játékkereskedésének, a REGIO JÁTÉK áruházainak száma.
Magyarország legnagyobb játékáruházlánca, a REGIO JÁTÉK 2014-ben összesen 12 új áruházzal bővül, melyből fél tucatot már sikeresen meg is nyitott. A családi vállalkozásként indult játékkereskedés a nemrég megszűnt Gulliver számos üzlethelyiségének átvételével év végére 33 áruházzal rendelkezik majd. Már korábban tudni lehetett, hogy a REGIO vásárolja fel a csődbe ment Gulliver üzlethelyiségeinek és készleteinek egy részét, s ez most megtörtént.
A REGIO JÁTÉK tavaly 5 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, a terjeszkedés után az idei évben pedig 25-30%-os növekedésre számít. Az új üzletek várhatóan 70-100 munkahelyet teremtenek az ország különböző térségeiben.
A REGIO Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben, családi vállalkozásként alapította Gyaraki József ügyvezető. A vállalat jelenleg 28 áruházával Magyarország piacvezető játékforgalmazója. A kis- és nagykereskedelemmel egyaránt foglalkozó REGIO JÁTÉK évente több milliárd forintos árbevételt generál, és olyan nemzetközi márkák kizárólagos magyar forgalmazója, mint a Disney vagy a puzzletermékeiről ismert Ravensburger.
HVG