Magyar English

Greetings

We believe that playing and games have an important role in learning, socializing and developing one’s personality – they have a powerful impact on our lives. We maintain a personal relationship with our customers, international and domestic partners, and we strive to exceed their needs by continuously improving our supplies. We closely cooperate with manufacturers to make sure that classical toys – such as the slide projector, the „Gazdálkodj okosan!” (Budget smartly) board game or the recently revived scooter – do not vanish from the market, but continue to connect generations by bringing children and adults together.

REGIO JÁTÉK is still a family business.The founders, József Gyaraki and his wife are overseeing daily operations, now accompanied by their two adult sons. Our goal is to keep REGIO JÁTÉK a well-known and respected brand that maintains its appeal for every generation by constant development and monitoring of market trends.

Gyaraki József ügyvezető igazgató

József Gyaraki
Managing director
CEO


Híreink


Milliárdos forgalom várható a játékpiacon karácsonykor

Fekete Pénteken elkezdődik a roham! A közel 45 milliárd forintos játékpiac fele realizálódik az idei karácsonyi időszakban, amikor hagyományos áruházi vásárlás esetén 6800 forintot, online 8300 forintot költenek a magyar családok játékokra alkalmanként a REGIO JÁTÉK adatai szerint.


Nemzetközileg elismert innoSPIEL díjat nyert Cool Runnings társasjátékunk

Az esseni társasjáték fesztiválon innoSPIEL díjat nyert a Cool Runnings társasjátékunk. Az elismerés a leginnovatívabb játékkoncepciót hivatott kitüntetni, afféle útmutatásként szolgálva a társasjátékok kedvelőinek.


Inkább zsebpénzt, mint bankszámlát kapnak a magyar gyerekek

A magyar szülők alkalomszerűen beszélnek csak 18 éven aluli gyermekükkel pénzügyekről, először leggyakrabban 3 éves korban kerül elő a téma – derült ki a REGIO JÁTÉK megbízásából az NRC által készített reprezentatív kutatásból. Míg saját bankszámlát a gyermekek 22 százaléka, addig zsebpénzt 65 százaléka kap, melynek mértéke leginkább a lakóhelytől és az életkortól függ. Az összegyűjtött forintokat legtöbbször élelmiszerre, szórakozásra és ruhákra költik a gyermekek.